Όταν μια μαϊμού θέλει να γίνει γνωστή στην πλάτη του Μαραντόνα τότε δεν έχει τίποτα άλλο να κάνει παρά να δείξει τον κώλο της. Αυτό ακριβώς έκανε. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά επειδή έχει αρχίσει να μουγκανίζει μια γλώσσα που μπορεί με κόπο να γίνει κατανοητή, είπε ότι γύρισε τον κώλο της γιατί ο Μαραντόνα ήταν βιαστής και παιδόφιλος που κακομεταχειριζόταν τις γυναίκες!
Ξέραμε ότι ο Μαραντόνα ήταν επιρρεπής στις ουσίες, αλλά πρώτη φορά ακούσαμε από τη μαϊμού ότι ήταν παιδόφιλος και βιαστής. Εάν ο Μαραντόνα ήταν τέτοιος δεν θα τον συζητούσαμε καθόλου σήμερα. Ο Μαραντόνα είχε πολλά ανθρώπινα πάθη, αλλά ότι είχε διαστροφές δεν το ξέραμε μέχρι να το πει η μαϊμού. Ο Μαραντόνα ήταν αυτό που ήταν, αλλά βιαστής και παιδόφιλος δεν ξέρουμε να ήταν, ούτε ξέρουμε να κακομεταχειριζόταν τις γυναίκες. Προφανώς η μαϊμού ήθελε να γίνει γνωστή κάνοντας τη μεγαλύτερη μαϊμουδιά που μπορούσε να κάνει, δείχνοντας δηλαδή τον κώλο της.
Η μαϊμού όμως αναγνώρισε και το ταλέντο και τα ποδοσφαιρικά χαρίσματα του Μαραντόνα. Περίμενε ο κόσμος από τη μαϊμού να αναγνωρίσει το ταλέντο και τα ποδοσφαιρικά χαρίσματα του Μαραντόνα. Αυτό που πρέπει να ξέρει η κάθε μαϊμού, πριν αποφασίσει να δείξει τον κώλο της για να τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας, είναι ότι και ο Καραβάτζο ήταν οξύθυμος, παρορμητικός, επιθετικός, καβγατζής που έφτασε μέχρι την ανθρωποκτονία. Δεν μιλάμε όμως γι’ αυτό όταν μιλάμε για τον Καραβάτζο. Μιλάμε για τη ζωγραφική του! Μιλάμε για την τέχνη του! Ο Μαραντόνα έκανε τέχνη το ποδόσφαιρο. Κατάλαβες μαϊμού;!
Β.Χ.