Ο Μίκης Θεοδωράκης, ως γνωστόν, ήταν μεγάλος παραμυθάς. Να φανταστείτε πόσο παραμυθάς ήταν, γυρνούσε δεξιά κι αριστερά και έλεγε ότι είχε μελοποιήσει Κάλβο, Ελύτη, Σεφέρη, Ρίτσο, Αναγνωστάκη, Λειβαδίτη, Καμπανέλλη, Λόρκα, Νερούντα. Ο αθεόφοβος έλεγε ότι έγραψε τη μουσική για τον Ζορμπά και το Σέρπικο!
Τα παραπάνω δεν τα είπαν ο Πορτοσάλτε, ο Οικονόμου και η Αναστασοπούλου. Θα μπορούσαν όμως άνετα να τα πουν, αφού τόλμησαν και είπαν άλλα. Είπε ο Οικονόμου, και συμφώνησαν οι άλλοι, ότι κατά πάσα πιθανότητα η ιστορία που έλεγε ο Θεοδωράκης για τη συνάντησή του με τον Κουστώ ήταν παραμύθι. Είπε ο Πορτοσάλτε ότι τηλεφώνησε ο Παπαχελάς στον Μπιθικώτση για να τον ρωτήσει για μια ιστορία που έλεγε ο Θεοδωράκης κι εκείνος απάντησε ποια ιστορία και, με βάση αυτήν την απάντηση, το τρίο Στούτζες αποφάνθηκε ότι ο Θεοδωράκης ήταν παραμυθάς.
Ο θάνατος του Μίκη έκανε τις ημέρες που περνάμε ακόμα πιο μελαγχολικές. Πολύ μελαγχολικές. Τόσο μελαγχολικές που χάνονται τα λόγια, μπερδεύονται οι σκέψεις και δεν μπορεί να ολοκληρωθεί ένα μικρό κείμενο. Πολλοί κατηγόρησαν το τρίο Στούτζες και τους έλουσαν με βαρύτατους χαρακτηρισμούς για τις σαχλαμάρες που είπαν για τον Θεοδωράκη. Εγώ πάλι χαίρομαι που υπάρχουν γιατί έσπασαν με τις σαχλαμάρες τους τη μελαγχολία και την κατάθλιψη αυτών των ημερών. Με έκαναν να γελάσω, όπως τότε που η Αναστασοπούλου παρουσίασε στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ το βίντεο με τον τενόρο Αντρέα Μποτσέλι να ψάλλει Αναστάσιμους Ύμνους στο Ντουόμο στο Μιλάνο, σχολιάζοντας: «Βλέπεις και τον ίδιο και από τη στάση σώματος και από το βλέμμα του… Βλέπεις κοιτάζει χαμηλά, νιώθει το βάρος της ευθύνης γι’ αυτό που κάνει εκείνη τη στιγμή…». Η Αναστασοπούλου συμπέρανε τι ένοιωθε ο τυφλός Μποτσέλι από το βλέμμα του! Κάπως έτσι συμπέρανε το τρίο Στούτζες ότι ο Θεοδωράκης ήταν παραμυθάς.
Ραφαήλ Βασιλειάδης
ΥΓ. Έτριξαν τα κόκκαλα του τρίο Στούτζες για την απρέπεια να κολλήσω το όνομά τους στους τρεις παραμυθάδες του ΣΚΑΪ.